نیمکت

نیمکت

هر چی دلم بخواد مینویسم...
نیمکت

نیمکت

هر چی دلم بخواد مینویسم...

شیدا...


کمی آهسته تر دنیا

دمی مهلت بده اینک که بنشینم کنار او

و احساسش کنم یک دم 

به روح و جان و قلب خود

بدون دیدن رویش  من آرامش نمی یابم

و در دریای بی ساحل 

عبث می گردم و بیهوده می جویم

کمی آهسته تر دنیا

برون از پنجره بنگر

ببین پاییز در راه است و با نجوای غمگینش

به گوش جنگل سرسبز 

نوای دلنشین خواب را خواند

و مرغان مهاجر بال بگشودند به دیگر سوی

کنون خواهم که رو در روی او 

بنشسته و آرام و ساکت  دور از غوغا

بخوانم نغمه ی یکتایی او را

و چون یک قطره ی کوچک 

به دریای وجودش غرق گردم من

کمی آهسته تر دنیا

دمی مهلت بده اینک...   شیدا

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 18:01

کمی آهسته تر دنیا که باز یابم خود را .کمی آهسته تر دنیا که بشناسم خوب تورا.کمی آهستهو آهستتر کاش میشد

sima یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 14:15 http://balalarim.blogfa.com

امروز کافه رفته بودم
برای خودم ﻓﺎﻝ ﮔﺮﻓﺘﻢ
ﻧﺎﻡ ﺗﻮ ﺁﻣﺪ ﮐﻨﺎﺭ ﻧﺎﻣﻢ ...
ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻧﺎﻡ ﺗﻮ ﺳﻨﺪ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺩﯾﮕﺮﯼ ...
ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻡ .....
ﻓﺎﻟﮕﯿﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ...؟
ﻗﻬﻮﻩ ...ﻗﻬﻮﻩ ﻧﺒﻮﺩ ...؟
ﻣﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺷﻨﯿﺪﻡ ..؟
ﯾﺎ ...
ﺗﻮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺭﻓﺘﯽ ...
اپم ابجی سحر حتما بیااااااااااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.