نیمکت

نیمکت

هر چی دلم بخواد مینویسم...
نیمکت

نیمکت

هر چی دلم بخواد مینویسم...

آرمیتا مثل پری...

سلام امشب میخوام با یه شعر قشنگ سر حرفمو با شما دوستای

خوبم باز کنم اگه اجازه بدید... نه نظرم عوض شد با دیدن مستند  

آرمیتا مثل پری...میشناسید آرمیتا رو؟؟؟ خیلی از ما دختر پسرای  

 ایرونی خیلی از خواننده های خارجی رو با بیو گرافیشون کامل  

میشناسیم حتی علایقشونم میدونیم ولی اکثریتمون بزرگای کشور  

خودمون ایرانو نمیشناسیم یکی مث آرمیتا رو نمیشناسیم...شما  

میشناسی؟ یه دختر شیرین زبون ایرانی که با رفتن پدرش معروف  

شد،نشناختید؟؟آرمیتا رضایی نژاد فرزند  شهید داریوش رضایی نژاد

کی از همون شهدای هسته ایمون هست...حالا دیگ حتما میدونید 

کی رو میگم... من که از وقتی مستنداتش رو دیدم واقعا تحت تاثیر 

قرار گرفتم خیلی سخته یه دختر پدرشو از دست بده و سختر از اون  

اینه که شاهد رفتنپدرت باشی، من حتی نمیتونم به زبون بیارم که  

اگه جای آرمیتا بودم... چون خودم خیلی بابایی هستم نمیتونم یه  

روز دوری بابام رو تحمل کنم اونوقت آرمیتا چه جوری داره با اون  

سن کمش تحمل میکنه اخه الان تو سنیه که به مهر پدری فوق  

العاده احتیاج داره به نظرمن اگه تمام باباهای ایران زمین جمع شن 

و بخوان جای محبتهای بابا داریوش آرمیتا رو پر کنن نمیتونن چون  

بابای خود آدم یه چیز دیگه اس، عکس آرمیتا رو نزاشتم اینجا تا  

خودتون کنجکاوشیدو بریددنبالش ازتون خواهش میکنم خیلی راحت

از کنار این موضوع نگذرید به نظر من این خانم کوچولو واقعا دیدنیه  

با موهای بلند تابدارش از وقتی هم باباش رفته پیش خدا اجازه نداده 

حتی یک سانت از موهاشو براش کوتاه کنن آخه میگه بابام عاشق  

موهامه ناراحت میشه ببینه موهای آرمیتا کوتاه شده، و گوش دادن 

به حرفاش واقعا شنیدنیه از بس این خانم کوچولو شیرین زبونه این  

خانم کوچولو رابطه خیلی نزدیکیم بقول خود آرمیتا با حضرت امام 

(حضرت امام خامنه ای) داره من تقریبا تمام مستندهای رو  که در  

مورد آرمیتا ساختن دیدم میتونم بگم این دخترکوچولویه فرشته ای 

هست برای خودش، آخه برای بابا داریوشش کارت دعوت درست  

میکنه و دعوتش میکنه به خونه خودش که روزی تو همین خونه  

دنبال آرمیتا می دوید، از بابا داریوشش دعوت میکنه که بیاد آخه

میخوادبراش قرمه سبزی درست کنه، آرمیتاجونم دوست دارم دلم 

میخواد توآیندت مثل باباداریوشت یه قهرمان بشی...از آرمیتا بیش 

از این نگفتم که خودتون برید دنبالش، نزارید پای تنبلیم لطفا...  

قشنگتر از همه اینا اینه که آرمیتا از یه کنجشککی پرسید کنجشکک   

قشنگو  زیبا بابای منو ندیدی؟؟؟؟همه اینا رو در مورد آرمیتا گفتم تا  

اگه یه غریبه غربتی ازتون پرسید آرمیتا رو میشناسید با افتخار بگید  

آره و از علایق آرمیتای خودمون بگید نه خواننده های خارجی مثل  

جاستین بیبرو جنیفرلوپز و... آخه حرسم میگیره میبینم زیر عکسای  

اون پسره جاستین دخترای ایرانی نظر دادن که عاشقتم جاستین، 

اصلا شماجاستین بیبر رو میشناسید که چه جور آدمیه؟ یه پسر بچه 

ایه که اینقدشعورنداشت که نبایدتوسطل زباله رستوران جلوی همه 

مردم دستشویی کنه ببخشید خودتون مجبورم کردید که اینهارو بگم  

آهای همه اونایی که عاشق سلنا گومز همسر جاستین هستین  

بدونید یکی از دلایل جدایی سلنا گومز از جاستین بیبر همین بوده که 

این پسربچه ناخلف همچین حرکتی انجام داده وبدترین دلیل دیگه اش،  

پولداری زیادمخشو خراب کرده،میدونیدتاحالا چندنفر از هموطن های 

خودشو زیر گرفته فقط بخاطر اینکه یه پسربچه هستوعاشق سرعته 

برای همه اونایی متاسفم که جاستین بیبر رو به آرمیتا ترجیح میدن...  

قربون همتون بچه ها برای امشب فکر کنم کافی باشه شاید شماها

بعضیاتون تو دلتون بهم فوش بدید شایدم بعضیاتون از نوشته هام  

خوشتون بیادمن هردودسته رو دوس دارم آخه هممون ایرانی   

هستیم...  خدا نگهدارتون به امید یه روز قشنگ دیگه ...

نظرات 4 + ارسال نظر
لبخند گل زیباست چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 22:41 http://1rahnema.blogfa.com

سلام
نماز روزه ها قبول
.
ممنون از نظر زیباتون
.
بله دیگه یه عده دنبال مد هستن هر چی باشه
کوفت باشه مد باشه خوبه

سلام نماز روزه شمام قبول باشه ممنون که به وبلاگم سرزدید.

آدم چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 01:05 http://33years2.blogfa.com

از خدا می گویم
از آدم خدا
از حوای خدا
توهم با یک لایک همنشین
آدم وحوا در فیس بوک باش

https://www.facebook.com/33years2

alone سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 23:53

فقط میتونم بگم متن عالی‌ای بود

سینی سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 22:40 http://www.cabletray.ir

سلام
وبلاگتونو دیدم
به این وب سایت هم سر بزنید
www.cabletray.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.